Føler meg tusen ganger lettere

Til alle mine lesere : dere klarte å pushe meg frem til dette. Bloggen er nå delt takket være dere. ♥

 

WEARING

TOP FROM MANGO
JEANS FROM BIKBOK
SHOES FROM ACNE

CARDIGAN FROM ACNE

THANKFUL

Der var det gjort. Jeg har tenkt lenge, vært usikker og til slutt bestemt meg. Sist gang fikk jeg fryktelig mye hat, og taklet det dårlig. Det tok knapt en uke før benediktenp.blogg.no lå på topplisten sist gang jeg blogget her. Jeg viste ikke hva jeg gikk til, og viste lite om hvordan blogging egentlig fungerte. Jeg trodde det var simpelt. Jeg trodde sponsorer var chill å ha med å gjøre. Der tok jeg virkelig feil! 

Som dere kan se i arkivet, har jeg hatt bloggen en god stund allerede. Men jeg har unngått å nevne det, noe som blir veldig feil. Bloggen har blitt en stor del av meg, rart å si det. Nå rynker sikkert mange av dere på nesen å tviler sterkt på ordene mine, men det får gå. Dere som ikke har lest bloggen min før, og kun sett instagram profilen min har spurt mye om Fashion Awards, hva er det? Jo, vi er 10 bloggere som er blitt nominert til dette. Saleduck har plukket ut bloggere med egen personlig stil som de syns er inspirerende. Den som får flest stemmer, vinner. HER er linken til alle som lurer ♥  Nå skal jeg puste ut, dra på jobb å ta en kopp kaffe med gode kollegaer og håpe på at det var et riktig valg.

23 kommentarer

Siste innlegg