Thomas svarer

♥ Hva liker du best med Benedikte? Hun er verdens herligste. Det jeg liker best med Benedikte er godheten, hun vil alle rundt seg bare godt. Hun kan stå opp midt på natten for å støtte venninna si som trenger en klem, selvom hun har jobb kl 07:00 dagen etter. Ikke er hun fantastisk bare på utsiden, men et hjerte som ingen andre har. 

♥ Hvor møttes dere? Heh, i ett hybelhus i Alta, jeg hadde sovna av i gangen. (alkoholen vettu)

♥ Krangler dere ofte? Nei, men vi bruker å ha noen artige diskusjoner.

♥ Hvor lenge har dere vært sammen? Snart 4 år.

♥ Hva gjør dere for å piffe opp forholdet i hverdagen? Ingenting egentlig, vi tar dag for dag. (Nå hørtes vi ikke ut som et gammelt ektepar Thomas, kjempe bra svart. Jeg er mektig imponert over deg og svarene dine. – Benedikte) 

♥ Hei! Jeg lurte på om dere noen gang har fått følelsen av at dere på en måte har gått litt “lei” hverandre? Nei, bare se på jenta, umulig å gå lei en så fin person!

♥ Hvor mange dyr har Benedikte hatt? Ja, hallo? 🙁 Hvordan skal jeg huske det, hun har hatt katt å hund. Jeg tipper en million katter og to hunder.  

♥ Hvor mange ganger har hun flyttet i livet sitt? 4. 

♥ Er Benedikte en sjalu person? Eller har dere sjalusi i forholdet deres? Nei, vi er ikke sjalu på hverandre. Jeg stoler på henne og hun stoler på meg. 

♥ Er forholdet deres så perfekt som det ser ut til? Jeg har det ganske så perfekt. 

♥ Hva er Benedikte sine verste og beste egenskaper? Benediktes verste egenskaper, hun har en sinnsyk kort lunte. Venninnene hennes døpte henne som Lillemy i russetiden. Det burde holde forklaringen. Andre ting, tja, hun slår seg fort vrang og er utrolig sta. Om hun mener hun har riktig, da er det som å diskutere til en vegg. Benedikte sine beste egenskaper, det er mye. Som jeg allerede har nevnt, godheten. Kan kanskje stjele litt ord jeg ofte hører – gledesspreder! Det er ikke mange som har det i seg, men hun får virkelig alle rundt seg til å smile. Merker når jeg sitter i bilen, og ser hun spaserer inn på jobb. Alltid er det en eller annen kollega som flirer. Vedder på at hun sier noe mystisk rart for vær gang hun tråkker over dørstokken på jobben sin. Ikke vet jeg! I Alta fikk jeg med meg et par dance moves før hun gikk inn.. haha ja, det var ikke et pent blikk om det var det dere lurte på. Dumme seg ut, hva er det? 

– Thomas
 

12 kommentarer

Siste innlegg