Fashion blogger awards

IM WEARING

NECKLACE FROM MICHAEL KORS
JUMPER FROM BIKBOK
JACKET FROM GINA T.
SHOES FROM ADIDAS
JEANS FROM BIKBOK

TIERD AFTER WOOORK! 

Hei hei ♥ Husker dere at jeg skrev det kom til å skje mye spennende ting fremover på bloggen? Nå har det nettopp skjedd noe jeg aldri i hele mitt liv trodde jeg skulle få være med på. Alt dette er takket være dere, jeg kan ikke få takket dere nok. Jeg har så lyst å avsløre det, men tenker jeg skal vente litt til. Kanskje jeg forteller det utover helgen! Jeg håper dere også blir glade, for som dere husker – jeg lovte å ta tak i meg selv. Jeg lovte å gjøre en bedre jobb. Med dette håper jeg også dere skjønner budskapet mitt, målet mitt og drømmen min. Det betyr veldig mye for meg! Nå skal jeg sette meg ned å tenke, drømme og fullføre. Dere vil skjønne hva jeg snakker om etter helgen! Klem. 

PS: IKKE GLEM Å STEM PÅ MEG – FASHION BLOGGER AWARDS 2015 ( HER )  

27 kommentarer

Siste innlegg