A season of falling leaves



W E A R I N G

N E C K L E S S  F R O M  J A N E  K Ø N I G
M Y  B O Y F R I E N D S  J U M P E R  ( H E H E )
S H O E S  F R O M  N E L L Y
T O P  F R O M  N E L L Y

 

A U T U M N , I  L O V E  Y O U 

Hei og hopp søtinger ♥ Går det bra med dere? Jeg har hatt det veldig bra den siste tiden, endelig begynner ting å gå min vei. I dag våknet jeg til en kjølig høstmorgen, og fant absolutt ingenting å ha på meg, så da dro jeg rett i kjæresten sitt garderobeskap å fant meg noen store og varme gensere. Faktisk så syns jeg genseren hans passet ypperlig til antrekket mitt i dag, haha! En lang genser som akkurat dekte mine private eiendeler! I tillegg var den akkurat passe lang til å ikke gå over de høye støvlettene mine. Et perfekt høst antrekk spør du meg. 

Er det bare meg, eller er det flere som pleier å stjele et par plagg fra kjæresten sin? 

19 kommentarer

Siste innlegg