Tuesday mood & yesterdays fail

WEARING
JUMPER FROM BIKBOK

LATE BREAKFAST TODAY

Det beste jeg vet, er å stå opp tidlig på  en fridag. Jeg har mine perioder hvor jeg elsker å sove frem til ettermiddagstid, men det er kun perioder *skjemmes*. Etter en liten kopp kaffe og mye tv titting fikk jeg endelig i meg frokosten. Haha, når vi snakker om kaffe. Vil dere vite noe morsomt?

I går hadde jeg dagen hvor jeg følte: Wow! dette er virkelig dagen hvor alt er bra og ingenting kan gå galt. Grunnen til at jeg ikke blogget noe særlig igår, var nettopp fordi jeg hadde en liten fremføring om bloggen min og sosiale medier generelt. Når jeg kom hjem, var jeg sliten og irritert, og valgte heller slappe av. Okei, så la meg fortelle dere hvordan gårsdagens fremføring gikk: Jeg startet dagen med en frisk frokost, fikset den hvite fine skjorten på meg og spaserte ut døra med et smil. Nervene kom snikende inn på da jeg kom på kursrommet hvor fremføringen skulle foregå. En kopp med kaffe demper nervene litt, tenkte jeg. Men neida, det var nok det dummeste jeg kunne gjort. I det jeg skulle ta en slurp, heller jeg kaffen nedover hele magen. Kjente kaffen rant nedover lårene mine. Så flott, en dag hvor alt er bra og ingenting kan gå galt tenkte jeg.. burde skjønt dette komme. F***!!! Hvordan kunne det gå så galt 10 minutter før fremføringen? Ikke begynn å drikk kaffe folkens, dagens tips fra meg til deg.

12 kommentarer

Siste innlegg