Det har skjedd alt for mye

S A T U R D A Y & S U N D A Y 

Oi shiiit, det er søndag allerede. Jeg som faktisk trodde det var lørdag da jeg stod opp i morges. Tiden flyr fra meg, og jeg har ikke rukket å skrevet et eneste innlegg verken igår eller frem til nå. Det er helt sinnsykt hvor mye jeg som person har vokst rundt i sosiale medier. Jeg vet ikke hvordan dere toppbloggere klarer dere, men gud, creds til dere. Dette er nok bare barnemat i forhold til hva dem har. Å besvare mailer, dra på møter, ha litt tid til seg selv og bloggen +++. Jeg er virkelig nødt til å gripe tak i meg selv. Finne rutiner å skrive en plan. I dag har jeg heldigvis fått sluppet møter og mailer, istedenfor har jeg heller tatt meg tid til hårkur, fotbad og ansiktsmaske. 

Når vi snakker om planlegging, det er akkurat det jeg har holdt på med idag. Jeg har planlagt hva jeg skal blogge om den kommende uken, selvfølgelig kan jeg ikke planlegge hva som skjer dag for dag. Men for eksempel har jeg et lite mål om å poste minst 3 anntrekksbilder til dere + kjøre i gang en stor konkurranse som jeg gleder meg ufattelig mye til! Håper og ber til gud om at alt går etter planen nå ♥ Resten av outfits bildene kommer imorgen. 

17 kommentarer

Siste innlegg