En morgen med Sophie Elise

JUST WAKE UP LIKE THIS

Haha, det er slik man faktisk våkner opp.. Sminkefri, håret ser overhodet ikke bra ut, chille genser og på toppen av alt – det ene strikket har blitt forsvunnet utover natten. Jeg skjønner ikke hvordan dere toppbloggere alltid ser så fresh ut, men på denne bloggen får dere se litt av sannheten som faktisk ligger bak. Eller jeg vet ikke? Kanskje noen bare våkner opp perfekte? Det gjør iallefall ikke jeg. 

GOD MORGEN NORGE

Ellers våknet jeg til Sophie Elise på Tv2. Jeg beundrer den jenta så sinnsykt mye, hun er altså bare så bra. Vi er kanskje ikke helt samme type personer, men jeg digger måten hun er seg selv på – og jeg elsker at hun har sine egne meninger som hun faktisk også står for. Jeg tror vi hadde kommet godt overens selv om vi ikke er så like som personer. Skulle gjerne hatt en slik venninne i livet mitt.. 

17 kommentarer

Siste innlegg