Ikke bare sykepleiere er fantastisk – jeg vil si takk til noen andre

Støtten og tryggheten dere gav meg er unik. Dere snakket ofte om barnebarna deres, og jeg vil si at de er veldig heldige som har dere som bestemødre. Ikke missforstå meg – jeg har fantastiske bestemødre jeg også. Men jeg vil så veldig gjerne takke de to eldre damene, som lå på samme rom som meg på sykehuset. 

Etter 4 uker på sykehuset blir man kjent med hverandre, vi spiste måltider sammen og så på tv sammen. Vi tilbringte lange dager sammen. Vi alle tre lå i hver vårs smerte, og hadde det ikke særlig bra. Dårlige nyheter tok vi sammen, og støttet hverandre. Jeg vil bare takke dere så uendelig mye, som holdt ut med meg. Jeg vekte dere tusen ganger iløpet av en natt på grunn av gråtingen min. Jeg hadde det så fryktelig vondt, med det samme fikk jeg mer vondt av å se at jeg vekte dere for vært steg jeg tok. Men dere våknet alltid med et smil og spurte om dere kunne hjelpe til med noe. 

Det finnes ikke mange mennesker som dere to. Dere lærte meg hva godhet var, dere lærte meg å være tålmodig og dere lærte meg kloke ord. Jeg vet ikke hvordan tilstanden deres er nå, for jeg vet at en av dere hadde det verre enn meg. Men jeg ber til gud om at det går bra med dere nå. Og det eneste jeg ønsker dere to skal vite – dere er helt fantastiske. Jeg satt pris på hvert eneste smil og ord dere gav meg. Tusen millioner takk. 

 

4 kommentarer
    1. Satt med ett par tårer i øyekroken når jeg leste dette innlegget! Du er så unik og flott altså. Det er nok mange som ser opp til nettopp deg 🙂 Ønsker deg en fortsatt god kveld og en fin helg som kommer!<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg