Når en blogger kun får ta 1 bilde

“1 jævla bilde, du må kødde med mæ” – men jeg tok utfordringen fra kjæresten etterhvert. Haha, så nå lærer dere noe nytt om Benedikte. Når jeg får et press på meg, gjør jeg enhver situasjon latterlig. For eksempel nå – istedenfor at jeg skal prøve å se pen ut, kan jeg heller bare gå for et morsomt bilde å håpe på at det ikke ser helt på trynet ut. Skulle det se helt på trynet ut, ser det ut som et tullebilde uansett, så ingen vil komme til å si noe.

I dag skal jeg ta en liten roadtrip og bare slappe av. Syns det er deilig å kjøre lange turer bare for å lufte tankene. Vi snakkes litt senere idag, babes. Gjerne fortell meg hvor mange bilder du pleier å ta før du blir fornøyd. Jeg kan ta opp mot 20 – 100 bilder, kommer helt ann på om det er antrekk eller portrett bilder. 

20 kommentarer

Siste innlegg