Den som har skuffet meg mest av alle

 

Hvor skal jeg starte? Jeg har ikke ord for enkelte ting. Ikke nok med at dagen min har vært en skikkelig dårlig, men i tillegg våkner jeg til at min aller bestevenn og elskede skuffer meg. Her har jeg fikset på deg når ting ikke har gått din vei, brukt mange tusenlapper for at du skal fungere optimalt i løpet av dagene mine. Jeg har tilbringt så ufattelig mye tid sammen med deg. Og nå, på en kjedelig søndag, bestemte du deg for å ta sommerferie. Yes baby. Så flott tid, utmerket. 


Å blogge uten min egen pc er vanskeligere enn det jeg trodde. Jeg våknet til en Macbook Pro som ikke ville slå seg på, og når den slo seg på – var skjermen helt hvit. What to do.. Søndager er liksom mine faste jobbdager, hvor jeg planlegger bloggingen for den kommende uken.  Maks uflaks at dette skjer nå. Det er fint med litt utfordringer, men denne type utfordring liker jeg ikke. 

 

17 kommentarer

Siste innlegg