Healthy breakfast in bed

HJEMMELAGET KNEKKEBRØD MED JORDBÆR OG FERSK PRESSET APPELSIN JUICE  

Hei og god morgen mine fine og flotte lesere. Tenkte for engangsskyld å komme med et lite frokostinnlegg til dere, lover at jeg skal bli flinkere på det. Selv syns jeg det er morsomt å fikse en delikat frokost. En av mine store interesser er faktisk å stå på kjøkkenet! Nå lærte dere kanskje noe nytt om meg også? Men ja, nå skal jeg spise frokosten og se på Supernatural før jeg gjør meg klar for en ny jobb dag hjemme (med bloggen). 

 


KNEKKEBRØD OPPSKRIFT / DETTE TRENGER DU:

1 BANAN OG LITT HAVREGRYN 

SLIK GJØR DU:
RØR SAMMEN, LAG RUNDE TYNNE SKIVER PÅ ET STEKEPAPIR OG HIV I OVNEN FOR NOEN MINUTTER

ENJOY

Jeg syns dette smaker helt fantastisk. Som topping på knekkebrødene kan du bruke jordbær, banan eller blåbærsyltetøy. Selv foretrekker jeg blåbærsyltetøy på knekkebrødet, ferske jordbær ved siden av og et glass med kald presset appelsin juice. 

 

31 kommentarer

Siste innlegg