Hvordan lage en bra videoblogg?

Hei alle mine flotte og søte lesere. Jeg har tittet innom bloggen deres, og ser noen av dere driver på med videoblogging. Kan jeg spørre etter hjelp fra dere? Jeg får det virkelig ikke til. Jeg har Canon eos 550D med objektivet 50mm f1.4 som jeg ønsker å bruke til filming. Kan noen fotoeksperter hjelpe meg med å forklare hvorfor filmen avsluttes etter 4 sekunder automatisk? Dersom dere ikke vet svaret – setter jeg uansett uendelig mye pris på litt film tips. Som for eksempel hvordan få godt med lys, en god lyd, video instillinger og redigeringsprogrammer.

Ps: ikke glem spørsmålsrunden min i innlegget under ♥

6 kommentarer
    1. Hei.
      Det er litt uklart hva du mener. Mener du at du filmer i 4 sek så plutselig avslutter den?
      Dette er hva mine krav for en bra video er:
      God kvalitet
      Prat tydelig
      Bra lys, (sitt foran ett vindu, eller bruk et hvitt LED-lys foran deg.
      God fokus
      Ryddig og bra redigering.
      Lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg