Kjære pappa

Hvorfor er du ikke her nå, og tørker bort tårene mine? Nå har det gått over 4 år siden vi fikk beskjeden om at tilstanden din var blitt forverret. Visste at du var veldig syk, men det skulle ikke gå denne veien. Hadde hele tiden håpet oppe, og hadde trua på at du skulle reise deg opp å gå ut av sykehuset- hjem.. hjem med oss. Da legene etterhvert fortalte at det var dine siste dager, stakk det langt i hjerte. Følte meg plutselig helt tom og alene. “Ingen deg, ingen meg” var det eneste som surret i hodet mitt. 

Tilbringte dag og natt på sykehuset sammen med deg, holdt deg i hånden og klemte deg helt til det tok slutt. Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe mere enn det. Skulle ønske jeg hadde krefter til å gjøre deg frisk. Prøvde å framstille meg selv som sterk og ikke gråte når du så, for jeg viste du fikk vondt ved å se oss ha det vondt – det ville jeg ikke. Pappa, jeg savner deg sånn.. 

 

12 kommentarer
    1. Hei, skjønne deg. Du har det sikkert helt forferdelig nå, selv om du visste at han var svært syk .Man klarer aldri likevel å forberede seg på hvordan man føler det når det er over….
      Det var fint at du kunne være der sammen med han på det siste.

    2. Fikk tårer i øynene av å lese dette innlegget!! Utrolig vond og sterk lesing, aner ikke hvordan det er å miste en av foreldrene mine, men INGEN fortjener å gjøre det? Alle varme og kjærlige tanker til deg og dine! Selv om jeg ikke kjenner deg eller vet hvem du er, så ønsker jeg deg alt godt!
      PS; Stikk gjerne innom min blogg en gang!
      Klem

    3. Ett sterkt og fint innlegg! Kjenner meg veldig igjen i hva du skriver! Mistet selv min mor for 4år siden etter mange års sykdom! Det er noe man aldri kan forberede seg på og alt føles urettferdig! Er viktig å ta vare på hverandre vær eneste dag!

    4. Så vakkert innlegg!
      Godt for pappaen din at du var ved hans siden hele tiden. Er sikker på han er stolt av deg. Så vakker og god jente som deg, ville jeg også vært stolt av. Fikk noen tårer i kanalene etter innlegget ditt, kjempe fint <3

    5. Fitnesskokken: <3 det er helt forferdelig.. klumpen i magen kommer nokk alltid til å være der. Med det samme sitter man heldigvis med masse fine minner igjen - som man kan ta vare på <3 Masse klemmer til deg!!

    6. Ja sorgen og savnet kommer alltid til å være der, og godt er jo det på en måte! Men alle de gode minnene kan ingen ta fra deg, og det er de man må huske på! Masse varme klemmer tilbake<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg