Språkreise: Orlando

Hello sweethearts! Dette er et svært etterlengtet innlegg på bloggen merker jeg, nemlig høydepunktene mine på språkreisen i Orlando. Jeg kommer ikke til å fortelle noe særlig om selve språkreisen, for jeg mener – bilder forteller det meste. Men om dere har veldig mange spørsmål, kan jeg kanskje lage en liten spørsmålsrunde på video til dere. Får se ann hvor mye spørsmål som dukker opp i kommentarfeltet. Ellers kan jeg beklage for dårlig kvalitet på bildene, jeg hadde desverre ikke det beste kameraet med meg. Men håper fremdeles dere liker innlegget, enjoy.

 


 

 


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg