Push up strapless bra – review

THE BEST STRAPLESS BRA EVER // UPBRA (ANNONSELENKE)

Jeg klarte ikke vente til i morgen, jeg er bare nødt for å vise dere denne herligheten jeg fikk i posten for noen dager siden. Altså, dette er min absolutte favoritt. Det jeg egentlig ville si: imorgen legger jeg et innlegg ut om akkurat Upbra sine BH`er. Hvor jeg forteller litt om hvordan den sitter på, og hvordan nettsiden til Upbra er. Ja, jeg vet.. det er kanskje ikke lett å tro på ting som er sponset, men dere må også huske at jeg aldri ville ledet dere frem til et dårlig produkt. Jeg satt faktisk lenge (som den egoisten jeg er) å lurte på om jeg skulle holde denne skatten hemmelig for meg selv. Haha! 

Følg med i morgen, og i mellomtiden kan dere sjekke ut Upbra sin hjemmeside her

6 kommentarer

Siste innlegg