New nails

AUTUMN

Hvorfor tørr jeg ikke sette på gelenegler? Jeg er livredd for at det skal gjøre vondt, haha. Har hørt så ufattelig mange venninner som skriker over hvor vond geleneglene er  når de holder på å skli ut. Stemmer det? Om jeg har lyst på gelenegler er helt klart, det ser mye finere ut enn falske negler som limes på med vanlig neglelim. Kan dere komme med noen tips til meg angående falske negler? Fortell meg litt om det! 
 

THIS IS BEAUTIFUL

Hei forresten! Dere, tenk at det er høst allerede. Hvor fort har ikke sommeren gått? Tiden bare flyr fra meg. Jeg fikk en mail imorrest angående sponsede produkter. Dette gjaldt klær, sminke og andre beauty things jeg tror alle jenter vil elske. Uansett, de lurte på om jeg ville inngå et samarbeid med de slik at jeg kunne ha en liten “pakke kalender” på bloggen min til dere i desember måneden. Er det noe interesse for det? ♥ 

 

17 kommentarer

Siste innlegg