Taco onsdag


BENEDIKTE`S TACO

Nå har kjæresten satte seg i bilen for hente lillesøster, hun nektet å la oss spise taco uten henne. Haha ♥ Det er alltid koselig å være samlet. Jeg elsker hvordan forholdet mellom kjæresten min og lillesøster – samt mamma er. Det er deilig å vite hvor nære de er hverandre. Uansett, nå står jeg å kutter opp salaten mens jeg blogger. Noen ganger er mulitasking løsningen for å rekke den knappe tiden! Tenkte å vise dere hvordan jeg lager en helt vanlig taco, kanskje dere har noe annet spesielt oppi tacoen? Kommenter i kommentarfeltet dersom du har noen tips til meg! 

Jeg har min egen lille rutine på hvordan ting skal settes på lompen. Haha, så sykt snålt. Dette er kanskje en liten funny fact om meg selv. Første prioritert oppå lompa er ost, slik at osten smelter under kjøttdeigen. Så tar jeg rømme & taco saus slik at kjøttdeigen får en ekstra saftig smak. Til sist kommer salaten på toppen. Om jeg glemmer osten under kjøttdeigen, så kan du høre meg godt over bordet “neeei f.. kem vil ha en ferdiglaga lompe?” 

DU TRENGER:
Kjøttdeig, taco krydder (iherb) & lompe

TIL SALATEN
Salat, agurk, løk, paprika, mais, ferske tomater & ananas

ET MUST Å HA SOM TOPPING
Rømme, ost & taco saus

8 kommentarer

Siste innlegg