Halloween tutorials

HUNTER

Nå er det bare noen knappe dager til 31 oktober, dere vet hva det betyr? It`s time to do something crazy with your makeup. Halloween fester er vanvittig gøy, både for store og små. Jeg husker enda tiden da jeg var 10 år å kledde meg ut som spøkelse. Et oppklipt laken rundt hodet, og voila! Da var det rett på dørene “knask eller knep”.

HALLOWEEN TUTORIALS 

IM WEARING

BLACK EYESHADOW
BLACK SHORTS
WHITE TSHIRTS
BLACK LENSES
RED PAINT

BENEDIKTE`S ANBEFALING

For å lage de “dype sårene / blåmerkene” anbefaler jeg å ta på svart øyenskygge før du setter på rød maling. Dette vil gjøre at malingen ser ut som ekte blod. Selv tenkte jeg ikke på det når jeg satt den røde malingen på tskjorten – som dere helt sikkert kan se. På låret klarte jeg å lage et ganske bra blåmerke ved hjelp av svart øyenskygge. Lykke til girls. Hashtag #benedikteporsanger på instagram slik at jeg kan se hva dere har fått til! Jeg gleder meg ♥

19 kommentarer

Siste innlegg