Fotokurs

Black and white / striped knit

I dag er en ypperlig dag for å sette meg ned med kameraet mitt å studere det. Altså, jeg er helt forferdelig dårlig med å bruke innstillingene mine. Jeg tror jeg kan det meste
av basic instillingene i dagslys. Men instillingene for sollys, kveld og natt er det verre med. Dere kan gjerne komme med noen tips. Verken kameraet mitt eller linsen min,
er dårlig. Det er nokk fotografen selv som er mindre flink! Skal ta et tappert forsøk ikveld på å få noen bedre bilder, wish me good luck ♥

5 kommentarer
    1. Jeg fant ut hvordan og hvilke innstillinger jeg burde bruke da jeg heller brukte og ta bilder med gjennom “video”. Da ser du på skjermen hvordan bildet vil bli før du tar det 🙂

    2. Kjenner meg igjen! Sliter veldig å ta bilder på kvelden, når det begynner å bli mørkt ute.. Har heller ikke verdens beste tålmodighet, så er ikke bare bare å ta bilder 🙂 Håper du har hatt en super kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg