Rainy day

Drink more water

Regn for det meste av dagen ser det ut til. Jeg trur nærmere bestemt at jeg tok med meg Finnmark været.. UNNSKYLD! haha.  Sov ganske lenge i dag, har vært en del
stress de siste dagene med både jobb og blogging. Har ellers spist en super god frokost med min kjære Thomas som faktisk også lagde den. Må si meg mektig
imponert over hva jeg ble servert. Blant annet denne herlige saken, vann med vannmelon smak. Har en liten følelse på at kjekkasen har sneket seg i boken min 
hvor alle oppskrifter står. Dette er nemlig en stor favoritt hos meg, og står under favoritter i boken! 

______________

Viste dere forresten at Vannmelon gjør hjertet friskere? i tillegg gir vannmelon verdifulle næringsstoffer som vitamin A, B6 og C. Den tilfører også kroppen  noe som
heter kalium og lykopen, som er en super antioksidant. Antioksidanter bidrar til veldig mye i kroppen.

 

12 kommentarer

Siste innlegg