Happy sunday

Living my life

Følelsen jeg sitter meg nå iaf. Jeg går min egen vei, og gjør akkurat hva jeg føler for. Hva andre tenker og mener om meg som person, får bare være. Jeg gjør ting som gjør
meg glad, jeg er med mennesker som gjør meg glad. Alle skal få ha sin egen mening. Kommer snart et lite innlegg om 10 ting som gir meg lykkeboost i hverdagen. Håper
dere finner interesse av å lese det ♥ 

____________

Søndag er ellers den vanlige slappe av dagen, men jeg har fremdeles tusen ting på listen min som må gjøres ferdig i dag. Egentlig ser jeg frem til det, blogging er bare
morsomt. Eneste husarbeidet jeg gruer meg til, as always. Setter virkelig pris på tingene mamma gjorde for meg før, alle de små tingene man kanskje ellers er veldig
dårlig på å legge merke til. Å komme inn i voksenlivet er fint, men jeg savner det! Hehe.. 

19 kommentarer

Siste innlegg