Ready for sunny days-s-s

Birkenstock 

Sommeren er virkelig her, på sitt aller beste! Det tok meg ikke lang tid før jeg stod opp fra sengen og var midt på stranden – ja, vi er på stranden idag også. Føler det ble mye strand snakk, over til noe annet. Jeg vil bare fortelle dere hvor sinnsykt gode disse sandalene er. Birkenstock sandalene kan virkelig brukes til så og si alt. Personlig syns jeg ikke de er særlig fine, men veldig komfertable etter å ha gått de ut litt. Jeg kan fort finne på å ta meg en enkel ripped jeans med disse, eventuelt sånn som nå. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg