Beach day

Sunny days in K-town

For et nydelig vær det har vært de siste dagene. Vi har spist oss ihjel på is, nam! Kan ikke sammenligne varmegradene her nede, enn hva som er oppe i Finnmark. For en vanvittig stor forskjell, skal være ærlig med dere å si jeg trives nesten mer her. Men blir kanskje å savne vinteren litt? Uansett, idag har vi stor koset oss på stranden som ligger rett atme en brygge. Super fint! Siden stranden var såppas full, la vi oss pent på gresset. Jeg kan ikke vente til neste strand dag!

_______

I morgen blir det nokk en tur til byen, det er alltid noe vi mangler til leiligheten vår. Heretter skal jeg starte å skrive huskeliste til meg selv. Applaus til Benedikte som ikke skjønte det kunne vært en god ide allerede før vi flyttet hit. Nå skal jeg spise en litt senere middag, så skal jeg slappe av resten av kvelden. Hva har dere gjort i dag? Noen flere som har vært på stranden kanskje? 

4 kommentarer
    1. Så kjempeflott! Her i nord har det faktisk vært utrolig fint vær de siste dagene, veldig typisk at det kom nå som skolene har begynt osv, hahaha!

    2. Så flotte bilder! Idag har det ikke vært så bra vær her i Bergen, men vi hadde mange fine dager tidligere i uken og da var vi på stranden så kan ikke klage 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg