A little reminder

BE CAREFUL

Jeg har deffinitift hatt den verste natten på lenge. Du vet når du våkner opp fra et mareritt, og alt fremdeles virker så sant? Innerst inne vet du at alt var en fæl drøm, men du er ikke sikker. Tårene rant, bokstavligtalt. Jeg har hatt mareritt utallige ganger, men har aldri opplevd å våkne til en slik smerte. Å miste noen du er glad i, er en forferdelig ting i seg selv. Jeg vil bare minne dere alle på å huske hjelm før du setter deg på sykkelen, det kan fort skje brutale ulykker uten. Nettopp dette handlet marerittet mitt om. Kanskje derfor jeg fikk så utrolig vondt inni meg? Aldri vær redd for å fortelle den du er glad i om å huske på hjelm før hun/han hiver seg på sykkelen. 

_________

God morgen forresten ♥ For en liten stund tilbake, skrev jeg innlegget: Jeg vil lese din blogg! hvor mange av dere kommenterte bloggen deres. Kan jeg få si en liten ting?Dere er helt amazing! Jeg møtte støtt og stadig en blogg jeg tenkte – hun der, hun tar topplisten med storm om hun først blir lagt merke til. Jeg tuller ikke når jeg sier det – å få en blogg til å virke interessant, er langt ifra like lett som alle skal ha det til. Men jeg møtte på værtfall 3 bloggere som imponerte! Hva tenker dere om en liten konkurranse hvor jeg linker til minst 5 bloggere, som jeg personlig syns er gode bloggere? Let me know ♥

12 kommentarer

Siste innlegg