You asked, I`m answering

Stil

Jeg har alltid problemer med å beskrive stilen min, kanskje fordi den er så varierende. Jeg kler meg etter humøret, enklere sagt. Nøkkelen hos meg er basisplagg. Som blogger blir jeg ofte påvirket av de nye trendene som kommer, men jeg har min egen lille touch. Jeg går ikke i noe kun fordi det er trendy. Denne høsten er for eksempel sleng bukser og andre mønstrete bukser veldig populær. Dette er ikke noe jeg ser for meg å bruke penger på. Jeg er fremdeles veldig glad i skinny jeans og ensfarget jeans. 

Favorittdesigner

Åh, helt klart Acne ♥ Halvparten av klærne i klesskapet er fra Acne. Plaggene er så stilrene og komfertable, jeg elsker det. Malene Birger har også veldig mange fine plagg! Men det slår fortsatt ikke Acne. 

Sminke

Som dere sikkert allerede har fått med dere, så bruker jeg minimalt med sminke. 10 minutter på badet, og voila. Likevel er jeg avhengig av Anastasia sitt øyenbryns pudder. Om jeg ikke rekker å sminke øynene, leppene eller huden – så er ikke det krise. Jeg er ganske vant til å gå uten sminke. Men er det noe jeg alltid orker å bruke tiden min på, så er det helt klart øyenbrynene. Ikke fordi de ser forferdelig ut uten sminke, men fordi jeg liker øyenbrynene litt mer markert.

Hverdag

Hverdagen min består mye av blogging, jobb og shopping. I det jeg blogger foretrekker jeg komfertable klær, joggebukse fra zara og en lett tskjorte fra Acne gjør susen. På jobb går jeg selvfølgelig med litt mer penklær eventuelt uniform. På shoppingsrundene mine dresser jeg meg gjerne litt mer opp, men likevel komfertabelt kledd. 
 

Fest

Jeg foretrekker alltid en klassisk kjole, helt klart. Dersom det bare er en liten fest, ender jeg som regel med denim jeans og et par høye hæler. Veldig simpelt og veldig Benedikte! Men jeg har lært – ha alltid med deg et par flate sko i vesken!

11 kommentarer

Siste innlegg