Finnmark på sitt beste

God kveld til dere! Nå har jeg nettopp kommet ned fra en nydelig topptur med mine to beste, lillesøster & hunden vårs Jessie. Må si at Finnmark er den vakreste plassen jeg vet om ♥ Selv er jeg en typisk by jente, og trives godt i stor byen hvor jeg har alle muligheter åpne. Men den beste plassen å komme tilbake på, er hit. Så stille og fredlig. En plass man kan slappe godt av og nyte det man har rundt seg. Er veldig flink på å sette pris på de små øyeblikkene, et godt eksempel er denne toppturen. Dette gjør meg så utrolig glad. Tusentakk til deg lillesøster, for at du er den person du er. I love you. 

This place! 

Jessie storkoste seg maks på toppen av fjellet, det varmer hjerte mitt å se dyr har det bra. Planen var at vi skulle sove sammen etter at blogg innlegget var skrevet ferdig å lagt ut, men gjett hva – nå ligger lillesøster allerede i drømmeland med jessie oppå magen som også sover. Haha, to utslitte skjønninger! ♥ Håper dere likte innlegget, og ikke minst bildene! Nå er det kveld for meg også, vi snakkes om ikke så alt for lenge. 

Noen av dere som har vært i Finnmark før? 

11 kommentarer

Siste innlegg