It`s in the details

Ringer fra Thomas Sabo // Klokke fra Michael kors

God ettermiddag dere! ♥ Er det en ting for meg som er et must innen shoppingsrundene mine, så er det deffinitift småe detaljer. Elsker alt av klokker, ringer og søte smykker. For noen uker tilbake var jeg i Sverige å fikk shoppet litt. Kjøpte blant annet 3 nydelige ringer, du ser en av de på bildet ovenfor. Ringen er fra Thomas Sabo ♥ Denne gangen gikk jeg for rosegull, nettopp fordi jeg eier veldig få av dem. Påtide med en ny liten samling i smykkeskrinet mitt. 

Husker dere forresten at jeg snakket om ny leilighet? evt gå til innkjøp av det? For øyeblikket ser det ut til at jeg endelig har funnet drømme leiligheten. Å kjøpe en leilighet/ hus i en alder av 21 år er kanskje tidlig, men jeg er også stolt over å kan klare det. Har tittet utrolig mye på interiør ting, det er så mye fint! Jeg gleder meg. 

5 kommentarer
    1. rundtomkringtrorjeg: Tusentakk 😀 åh, det er en god følelse! dessuten – mye bedre å ha sitt eget, enn å leie. Føler jeg kaster pengene rett ut fra vinduet med å leie.. gah 🙁

    2. Gratulerer så mye, jeg har et venne par av meg som er 24 år nå begge to, å de har kjøpt sitt andre hus nå så det er ikke så halv galt å kjøpe seg leilighet i en alder av 21 : ))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg