Sunny days

Jeg er forelsket i denne jeansen, ikke minst skoene! Jeg kjøpte det som en liten gave til meg selv for noen uker tilbake. Følte jeg fortjente det etter hard innsats på jobben hvor jeg jobbet dag inn og dag ut. Samt takket ja til photoshooter sent på kveldene. Når vi snakker om photoshoot, har dere fått sett alle bildene mine? Tror ikke jeg har lagt ut noe særlig med bilder til dere. Elsker å stå forran kameraet, syns det er så morsomt! 

Blue and white – perfect combo


sko fra nelly // jeans fra americandreams // genser fra tiger of sweeden // klokke fra michael kors // armbånd fra camilla pihl

Håper dere får en super fin kveld vidre. Jeg har forresten lagd en ny luke på headermenyen som heter “my shop”, der kan dere blant annet se hvilket klær jeg har på meg dersom det ikke skulle stå under bildene mine. Super genialt. Nettsiden viser også hvor jeg har handlet det, og hva prisen på klærne ligger på. Følg meg gjerne der 🙂

24 kommentarer

Siste innlegg