BANANA ICE POPS

Først og fremst – beklager så veldig mye for at det ikke kom innlegg ut på bloggen under ferien. Internettet var nede på hotellet vi bodde på, så det ble lite med
blogging desverre. Men slikt kan skje, skal ikke klage på hotellet – var nokk ikke demmes feil heller. Utrolig surt! 


 

BANAN MED SJOKOLADE OG KOKKOS 

Banana ice pops – my new addiction. Så godt, og så enkelt. En perfekt kald dessert i sommervarmen! Tenkte å dele min versjon med dere siden det var såppas mange
som lurte på hvordan jeg lagde de. 

 


 

Du trenger

♥ 1 banan ♥ melkesjokolade ♥ kokkos


 

Slik gjør du 

Del opp de modne bananene på midten, stikk en pinne i dem og frys ned! Ta så de fryste banene opp, og dypp de i sjokoladen som er smeltet i vannbad. 
Siden jeg hater mørk sjokolade, brukte jeg melkesjokolade. Og nam, det smakte himmelsk. Når bananene er dyppet i sjokoladen – strø din favoritt strøssel over.
Personlig elsker jeg kokkos, som er en av mine favoritt kombinasjon med banan og sjokolade. Sett de igjen i fryseren til sjokoladen er fråssen. 

– Håper det smaker – 

 

21 kommentarer

Siste innlegg