FRA PLATINABLOND TIL BRUNETTE

// Sponset behandling

NEW HAIR, NEW ME

I frisørstolen hos Astrid. Føler meg alltid i gode hender hos denne dama. Både mamma og bestemor er to fantastiske frisører, og det er kanskje en selvfølge at jeg går dit dersom jeg ønsker å style håret mitt. Etter 7 år som platinablond, syns jeg det var på tide å fikse det opp litt. Noe mer voksent kanskje? Det var mye som var under vurdering, og jeg var dødsnervøs. Men det gikk som forventet, jeg er strålende fornøyd! Ferie står for tur nå, så idag blir det mye å gjøre.

Jeg har gitt meg selv et løfte fra og med imorgen av – det skal komme ut minst 1 innlegg daglig hvor jeg forteller dere om ferien, hva jeg gjør og hvilket antrekk jeg har på meg. Håper dere følger med, og at dere liker innleggene fremover. For jeg lover dere – jeg skal skrive gode og fine innlegg! Jeg skal gjøre mitt beste. Kom gjerne med forslag til hva dere vil se iløpet av ferien min. Kanskje sminkevideo på hvordan jeg sminker meg før stranden? evt en hårvideo? kjør på med forslag, så skal jeg ta en vurdering av det som kommer! Vi snakkes imorgen fininger 🙂 

Ps: kommer bilde av det nye håret mitt senere. 
7 kommentarer

Siste innlegg