BLOGGING: FRIENDS WHO INSTAGRAM

Instagram er deffinitft favoritt appen på iphone som jeg bruker støtt og stadig. Her finner jeg inspirasjon og motivasjon – ikke minst holder følgerne mine motet mitt oppe.
De er helt klart grunnen til at jeg enda blogger, og selvfølgelig orker å ta bilder i det hele tatt. Derfor har jeg valgt ut 6 av mine fantastiske følgere som jeg ønsker å dele
med dere. Har prøvd å velge brukere med ulike kategorier, så alle og enhver kan bli inspirert. Enjoy! Og la meg vite hvis du har en venn på instagram/blogg som er
inspirerende. Sharing is caring ♥

Llone, en supergod gammel klassevenninne. Hun legger ut fantastiske bilder av både naturen i vakre Finnmark, samt motivasjons bilder fra treningen og resultatene hun får.
Lone oppdaterer ofte om hva som skjer backstage under bikini fitness konkurransene. Morsomt!

Theresa_Knudsen, fotografen min. Selvfølgelig måtte jeg velge den mest fantastiske personen. Hun legger ut helt sinnsyke bilder. Her får vi blant annet en titt
på hverdagslige bilder, samt bilder hun har tatt under photoshooter.


Aggibaggi, fra min egen hjemplass. Skjønneste jenta jeg vet om. Sanger og artist. Her får vi et innblikk av hva Agnete gjør, og hva som skjer bak kulissene før hun
skal på scenen. Jenta som har vært med i The Blacksheeps og har deltatt i Mgp Jr, Mgp og masse annet. Vanvittig kul jente med mye mot!

Idahss, bestevenninnen min som står meg nærmere enn de fleste. Hun har nylig flyttet til London hvor hun stadig oppdaterer livet sitt. Det er så mange fine
og inspirerende bilder til tross for at det faktisk er tatt med iphone. Selv hadde jeg aldri klart å få fine bilder uten speilrefleksen.

Stylebymanda, hun fortjener bare virkelig masse oppmerksomhet. For en inspirasjon man får av brukeren hennes. Det er faktisk helt sykt, check out.

Heddawoien, for en pen jente altså.. er det mulig? festing, selfies og nye innkjøp får vi sett på instagram kontoen hennes. Vil så absolutt anbefale å sjekke ut! Virker som om vi får se hverdagslige øyeblikk som skjer i livet hennes. Mye fine og klare bilder også!

PS: Don`t forget my give away! And follow me on Instagram @benedikteporsanger

9 kommentarer

Siste innlegg