Avokado dilla og sminkefri

SHAPE UP WITH RACHEL

God morgen pepz! Nå sitter jeg som vanlig sminkefri å spiser frokost. Jeg er alltid så sinnsykt sulten i det jeg står opp, så sminke er det siste jeg tenker på. Brødskive
med avokado toppet med R-salat og litt paprika er deffinitift blitt min nye favoritt på frokostbordet. I dag har jeg en såkalt “spisedag” og skeier litt ut av dietten. Det
er så digg, nam. Skulle gjerne hatt spisedager 5 gang i uka. Uansett, nå skal jeg planlegge bloggingen litt bedre fremover. Kom gjerne med spørsmål til innlegget
litt lengere ned, evt noen forslag på hvilke innlegg dere ønsker mer av!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg