Spices

GRIND TO A SALT // CINNAMON // TACO SEASONING – THREE OF MY FAVORITES

Pakken fra Iherb er endelig ankommet leiligheten, og jeg smiler som aldri før. Se på de glassene da, får hjerter i øyne av disse. Er helt forelsket. 
Grind to a salt er helt fantastisk til så og si det meste av mat. Jeg bruker den spesielt på kjøtt, grønnsaker og annet grillet mat. Kanel er kanel spør
du meg. Smaker nøyaktig det samme som du får kjøpt i butikken – bare at denne er organisk! Taco krydder helt uten sukker, wow. Det er faktisk helt
perfekt. Nå slipper jeg regne med de kalloriene på diettplanen min. Im in heaven ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg