Fav

MOROCCANOIL

Så sinnsykt perfekt! I slutten av måneden reiser jeg til Tromsø med kjæresten, og gjett om jeg skal ta med meg denne lille søtsaken her.  I esken har jeg både shampoo, balsam, olje og et stylingsprodukt.  Jeg kjøper alltid store flasker med shampo og balsam på frisøren, nettopp fordi jeg hater hårproduktene man får kjøpt på butikken. Det å alltid må kaste en god del produkter etter en ferie, er så jævli kjipt. Nå er den saken ute av verden. Tusen hjertelig takk for disse produktene bestemor. Hun vet hva barnebarnet sitt liker, hehe! I love you.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg