10 ting jeg vil kjøpe når..

TOPP FRA TIGER OF SWEEDEN – BUKSE FRA H&M

Oh, denne pakken ventet meg i dag. Gleder meg til å vise dere! Desenio har nemlig sponset meg litt flere bilder, hihi!! (Dette innlegget er overhode ikke betalt eller noen ting, litt vell tilfeldig at bildene ble slik. Akkurat dette innlegget skriver jeg helt frivillig!). Mange av tingene jeg ønsker å kjøpe er kanskje urealistiske, men så lenge man jobber hardt så er vell alt mulig. Jeg og kjæresten pleier alltid sitte “hva om jeg plutselig bare blir søkk rik”, det er så deilig å drømme seg vekk. Har dere noen spesielle ting dere drømmer om å en gang kunne kjøpe? Jeg er i hvert fall avhengig av en utdanning og hard jobbing fremover for at dette skal kunne gå opp..Og det skal jeg! Så her er 10 ting jeg vil kjøpe når jeg får råd.

1. Et svært hus. Dette er noe jeg skal klare! Når man først er inne på boligmarkedet, og virkelig gjør en innsats, så ser jeg ikke hvor det kan slå feil. I tillegg til den billige byen vi blir å flytte til etterhvert..det gjør det bare mye enklere.

2. En fin bil. Kanskje ikke en bil jeg kommer til å være redd for å parkere i byen, i frykt for å få en ripe. Men jeg ønsker jo gjerne en litt stas bil å kjøre rundt i. Først må jeg nesten få lappen og lære meg å kjøre..

3. Kjøpe noe fint til mamma og lillesøster. Fordi de fortjener det.

4. Nye Balenciaga klær. Favoritt merket mitt.

5. Gå til innkjøp av en fin snescooter! Vi klarer oss ikke uten her i Finnmark, det er et must på vinteren.

6. En reise til Maldivene. Bestevenninnen min har vært der, og jeg syns det så amazing ut.

7. Egen hund, jeg er helt forelsket i rasen tibetansk spaniel.

8. De fineste designer møblene/interiør. Om dere ikke allerede har fått det med dere, så er jeg sykt opptatt av enkelte merker. Hay, Muubs, Menu, By lassen, Gloria, OX denmarq, Gubi.. mye jeg sikler etter for å si det mildt. Jeg har forresten funnet drømme sofaen fra Hay!!

9. Chanel lommebok. Trenger jeg si mer?

10. En ny Iphone! Jeg har fremdeles den gamle versjonen, og da mener jeg virkelig gammel. Tror det er en 6, eller 6s. Husker faktisk ikke.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg