1.Søndag i advent

 

Hello 1st of December 💫

TENK AT DET ER DESEMBER ALLEREDE!

 

Julen har ringt inn, og jeg har hentet juletreet fra uteboden! Så ekstremt koselig, tror kanskje vi begynner å pynter det allerede i morgen. Noen syns kanskje det er litt tidlig – men jeg syns det er kjedelig å pakke det opp, for så å ta det ned igjen etter bare noen dager. Dessuten, hele desember handler jo om julen, så hvorfor ikke?! Dagen i dag har kun gått til avslapning, en perfekt 1.søndag i advent etter min mening.

Det første som står på planene i morgen, er å pakke inn litt julegaver og høre på julemusikk. Hadde litt lyst å bake noe godt til julen også, men jeg må nesten se an formen. Er det en ting jeg har lært som gravid, så er det at ingenting kan planlegges lenger. Den ene dagen kan jeg våkne opp å føle at formen er grei, grei nok til å kanskje gjøre litt husarbeid og spasere meg en liten tur. Mens andre dager kan jeg våkne opp utslitt og kvalm, å bare bli senge liggende. Men å pakke inn litt julegaver i hvert fall, det bør jeg klare! 🎅🏼

______

Ha en fin 1.desember dere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg