1 meter fra hverandre

BESTEVENNINNEN MIN ER HJEMME! <3 Altså, jeg døøør av lykke. Sist gang vi så hverandre, var på baby showeren min. Og det er lenge siden. Helt siden Corona viruset begynte å herje, har jeg så vidt vært utenfor døra. Ikke har jeg truffet en eneste sjel heller (bortsett fra familien, men de er ikke akkurat til å unngå når vi er under samme tak). Så det var sykt sykt syyykt deilig å se henne igjen.

Vi prøvde å holde minst 1 meter avstand fra hverandre, selvfølgelig. Så denne gangen ble det verken klem eller godter spising i sofaen..Gleder meg til vi kan ta fram Mario Party å ha en skikkelig spillekveld i lag, helst med kanelsnurrer og brus. Haha! <3 I dag ble det i hvert fall en liten tur med løping om ikke annet.

4km løping, cheeck! 🏃🏽‍♀️👆🏽💦

Er det forresten mange av dere som er i hjemmekarantene/isolasjon for tiden? Lurte på om dere ønsket et “tips til hva man kan gjøre” innlegg? Kan tenke meg det er drit kjedelig, men heller det frem for å være en smittefare. Satt meg selv i hjemmekarantene for litt siden, ikke fordi jeg trodde jeg var blitt syk, men egentlig for å unngå selv å bli smittet. Hyl ut hvis dere skulle ønske noe slike innlegg.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg