1. April feires med påskefrokost

Litt tidlig fremdeles, men jeg tenker jeg kan bidra med litt inspirasjon til en enkel frokost til påska! Og hei, jeg har en følelse på at vi i Finnmark burde ta påsken litt tidligere uansett. Ihvertfall om vi ønsker fine skiløyper og et flott scooter føre. Mildværet bekymrer meg litt. Til tross for en helt nydelig frokost, så er ikke dette akkurat min største favoritt dag. Det går aldri en dag hvor jeg ikke blir lurt, eller klarer å lure andre, så jeg orker faktisk ikke prøve!

Kokte egg og masse pålegg. Litago melken er også til å anbefale dersom dere ikke allerede har prøvd den (noe jeg ikke kan se for meg), for den er så sinnsykt god. Og helt sukker enda. Eggene fikk jeg faktisk mange spørsmål om på snap – sett i litt konditorfarge i vannet under koketiden.

Har dere noen gode spøker på lur? Jeg trenger en!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg