If you’re not moving forward, you’re standing still.

· YOU CAN FACE YOUR FEARS AND WIN ·

Jeg er en person som ofte kan bli redd og stresset over små ting, heldigvis har jeg ikke latt dette styre livet mitt på noen måter. Bortsett fra edderkopper, det finnes ikke sjanse å overvinne den frykten – og jeg kommer heller ikke til å prøve. No way!! Nei, men jeg liker virkelig ikke store folkemengder i tillegg til stressende situasjoner, for eksempel flyplasser. Jeg vet ikke hva det kommer av, og hvorfor det har kommet de siste årene. Men redselen for et eller annet har oppstått, og jeg vet ikke hva nøyaktig, jeg er redd for. Selve folkemengden i seg selv skremmer meg ikke, jeg elsker å være ute på byen, dra på kjøpesenteret, være med masse mennesker. Å jeg elsker å reise! Jeg tror det er mer det “ukjente” som gjør meg redd.
 

..Jeg personlig, tror det er viktig å møte frykten sin (så fremt det ikke kan skade deg eller andre, selvfølgelig!!). Alt som var ukjent, var utrygt i hode mitt. Det høres kanskje helt sinnsykt ut, at alt dette kommer fra meg. Jeg som har reist til Orlando på ferie..alene. Jeg som bare flyttet spontant til Kristiansand, for å oppleve noe nytt. Jeg har i hvert fall lært en ting; alt jeg har fryktet, har vist seg til å være de mest minnerike øyeblikkene i livet mitt. Av og til er det viktig å pushe seg selv litt, er du redd for å gå inn på et kjøpesenter – gjør det hver dag. Stå der, bli der, se deg rundt. Som regel er det ikke så skummelt som du selv tror. Hele poenget mitt med dette er at du ikke skal la slike ting, stoppe deg i å leve det livet du ønsker. 
 

..Ha en strålende lørdagskveld, fininger!! 💃 

6 kommentarer

Siste innlegg