Investere i nye møbler

Hei fininger. Jeg tenkte å oppdatere dere litt, for nå har det blitt veldig stille fra min side. Jeg har aldri blogget så lite som nå, men jeg har heller aldri følt at tiden har stoppet så mye opp, som det den har gjort. Dere vet når dere er så spente over en ting, at dere ikke gjør annet enn å tenke på det? Slik er det nå. Uansett, som dere sikkert allerede vet, så leier jeg leilighet nå (det har jeg alltid gjort) – men denne gangen, en umøblert leilighet. Vi kjøpte en sofa, tv bord og litt andre ting i farten i fjord. Men det var liksom ikke “fine” møbler vi kjøpte, vi kjøpte det kun fordi vi måtte ha det og fordi det var billig. 
 

Nå som vi har fått spart opp litt penger, har jeg skikkelig lyst å investere i noen fine møbler og interiør ting, som kan gi litt personlighet til leiligheten. Jeg har valgt ut fargekoder som grått, marmor, rosa og metalliske detaljer som det skal gå i. Spørsmålet er bare hvilke møbler som er verdt å bruke penger på, som for eksempel seng? Hvilken seng anbefaler dere? Eller sofa? Spisebord med gode og fine stoler? Altså, slike ting..jeg syns det er så forferdelig dyrt, men med det samme så vil jeg for en gangs skyld kjøpe noe man kan ha i mange år fremover..
 

..Ønsker dere en fantastisk fin uke! ✨

4 kommentarer
    1. Syns det er kjedelig med bloggere som aldri forteller hva som skjer i livene dems.. er jo en grunn til at man orker å klikke seg inn, det er jo faktisk for å lese hva som skjer! Når får vi vite det som du planlegger å gjøre? Dette har ikke tilfeldigvis med visningen dere var på for 2 -3 måneder siden? 😮

    2. Er ikke alltid enkelt å vite hvor man skal kjøpe møblene, i alle fall ikke når man skal tenke både budsjett og kvalitet.. Men utrolig spennende og gøy å drive med oppussing da! Jeg flyttet inn i ny leilighet for ca. to måneder siden selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg