Drops of youth


DROPS OF YOUTH BOUNCY EYE MASK

.  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

 

GOOD THINGS INSIDE

Hei fininger, og god søndag! I dag tenkte jeg å skive om The body shop sin Drops of youth bouncy eye mask. Jeg sliter med forferdelig tørr hud, og til tider flassende – så jeg vet nøyaktig hvilken hudtype jeg har, og hvilke produkter jeg trenger. Jeg trenger produkter som er fuktighetsgivende i form av fett! Og denne holdt dessverre ikke for meg – noe jeg hadde en aning om. Men jeg har i hvert fall testet den ut, og den funker virkelig bra på de () dagene jeg ikke er så veldig tørr rundt øynene. 
 

..Huden føles absolutt kjølende og friskende etter en natt med denne! Men hvor mye den faktisk bidrar til at poser og mørke ringer under øynene reduseres, er jeg skeptisk på. Personlig følte jeg ikke ingrediensene klarte å gjøre alt som stod på pakningen – men jeg er fornøyd med at huden føles frisk hver morgen. Bare synd den ikke klarer å fukte huden nok til at jeg faktisk kan bruke den! I tillegg er den også 100% vegansk, noe jeg elsker!! Det er åpenbart grunnen til hvorfor jeg ønsket å teste ut produktet, selvom jeg viste den ikke kom til å hjelpe meg på noen måter med min ekstremt tørre hud.. (hadde et lite håp innerst inne). Men til de av dere med normal hud, og ønsker en mild, kjølende og frisk øyekrem/maske; så vil jeg anbefale dere denne.
 

HVA PLEIER DERE Å GJØRE PÅ SØNDAGER?

..Kjeder meg og trenger sårt noen tips!

5 kommentarer
    1. Denne var heller ikke noe for meg…
      Og når jeg tenker over det; takk som er ærlig om produktene du viser fram.. 🙂 Fikk plutselig veldig mye tillit til deg. Føler du er en blogger vi alle kan stole på!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg