It’s my birthday month


..SO I BOUGHT MYSELF A BIRTHDAY PRESENT!

I  A M  S O  E X C I T E D . .

 

..Jeg elsker alt som har med feiringer å gjøre. Jeg syns det er utrolig stas! Det er ikke lenge siden kjæresten hadde bursdag, og da styrte jeg blant annet med å henge opp ballonger, sette fram en god frokost og bare sørge for at alt var perfekt før han våknet. Haha! Skikkelig barnslig sa mange av dere, men herregud!! Jeg syns man skal gjøre litt for de nærmeste (dersom du har mulighet til det), og dette var det minste jeg kunne gjøre for han. Jeg sier ikke nå at man trenger å slenge opp dyre ballonger, lage den fineste kaken, og gå til innkjøp for verdens dyreste gave. Men det å bare gi litt oppmerksomhet syns jeg er viktig.


..BIRTHDAYS ARE LIKE ORDINARY DAYS SPRINKLED WITH STARDUST ★

· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·

..Pakken som er bestilt hjem, kommer ikke til å vises riktig enda! Jeg kommer til å vise dere alt på selve bursdagen min. Hihi, jeg er så spent! Men jeg har lagt til et liiiite hint om hva det kan være, om dere ser nøye på pakningen. Uansett, jeg kommer nok ikke til å lage noe stort ut av feiringen min i år, kanskje litt god mat og snacks, men ikke mer enn det! Er det noe spesielt innlegg/video dere ønsker å se meg gjøre på bursdagen min? Jeg fikser hva som helst, så kom med masse forslag. ♥

★ ★

8 kommentarer

Siste innlegg