Wednesday breakfast


..BREAKFAST IT’S THE MOST IMPORTANT MEAL OF THE DAY!

 

..KNEKKEBRØD MED OST, AGURK OG TOMATER
MAKRELL I TOMAT OG FRISKE AGURK SKIVER ❥ 

Hei og god morgen fininger! Jeg skal straks dra på jobb, men tenkte bare å besvare det mest etterspurte spørsmålet: hva spiser du som regel til frokost? For nei, det er faktisk ikke ofte jeg lager meg en frokost som ser helt fantastisk ut! Som regel ender jeg opp med knekkebrød og forskjellige pålegg! Jeg syns det enkle ofte er det beste. Hva pleier dere å spise før en lang jobb dag? 
 

..Ha en fin onsdag! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg