Dette er jeg avhengig av

 ❥ GOOD MORNING BEAUTIES!

..Hei og god morgen fininger! Jeg prøver å ha litt variert innhold på bloggen, og at innlegg skal komme ut til varierende tider. I dag ble det tidlig på morgenen! Burde jeg publisere faste innlegg til en fast tid, eller like dere når det er variert? Setter pris på svar i kommentarfeltet. Jeg satt i går å spurte kjæresten om hvilke innlegg jeg kunne skrive til dere i dag tidlig. Vi begge kom fram til at jeg har sykt mange ting jeg bare må gjøre før jeg for eksempel skal legge meg. Ting jeg rett og slett er avhengig av å ha eller å gjøre. 
 

5 TINGS I’M ADDICTED TO..
..THINGS I DO EVERY DAY

1. Bed mist. Jeg er nødt for å spraye bed mist i sengen før jeg klarer å sove! Mange av dere vil sikkert riste på hode å si det er tull, men det har mye å si for min del. At sengetøyet dufter friskt får meg nemlig til å bli mye mer avslappet.

2. Blogge. Om det er en dag jeg ikke får blogget, når planen egentlig var å få ut innlegg, gjør det meg skikkelig irritert. Jeg kan gå resten av dagen å surmule og kanskje små irritere meg på jobb dersom jeg vet at det ikke ligger innlegg ute til dere. 

3. Håndkrem. Er det noe mer å si her? En dag uten håndkrem og hendene mine ser ikke ut. 

4. Vann på nattbordet. Av en eller annen merkelig grunn blir jeg alltid sykt tørst rett før leggetid, + at jeg syns det er utrolig tilfredsstillende å drikke vann med sugerør, mens jeg sitter å snoker rundt på internett før jeg skal sove. 

5. Tyggis og lip balm i vesken. Var nylig på butikken å kjøpte en ny 5 pakkers med tyggis, lurer på hvor mye penger jeg faktisk har brukt på det? 
 

W I S H I N G   Y O U   A   W O N D E R F U L   W E E K  !

3 kommentarer
    1. Jeg er helt avhengig av mye av disse tingene! Spesielt lip balm og tyggis i veska, pluss håndkrem. Hendene mine blir ekstremt tørre på vinteren, så om jeg ikke smører dem inn på en hel dag så sprekker huden og blir helt sår! Ikke noe særlig gøy, håndkrem er et must, haha! 😀
      Til starten av innlegget; for min del liker jeg både innlegg som postes til forskjellige tider, eller til samme tid. Personlig leser jeg mest blogg på ettermiddager og kvelder da, og det tror jeg mange andre også gjør! Derfor kan det jo være ekstra lurt å poste rundt den tiden for at innleggene skal bli sett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg