Day dreamer

..CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER..

Hei fine dere. Har dere også begynt med julegavene? Jeg kjenner i hvert fall at jule følelsen kommer snikende inn på! Jeg har faktisk også begynt å planlegge julepynten i år! Herregud altså, ja, det er kanskje litt tidlig å begynne allerede.. men dere vet jo meg! Jeg er sikker på at om julenissen hadde fantes, så hadde han tatt meg med som en av hans hjelpere, haha! Det er ikke tull. Jeg elsker julen så sinnsykt mye, og jeg gleder meg like mye vært eneste år.

Skulle dere forresten ønske en liten julekalender her på bloggen? ♥ Jeg trenger et vist antall med “JA” svar, for å kunne lage dette til dere. Så gjerne kommenter i kommentarfeltet dersom det skulle være til interesse. Det vil bli tatt med i en vurderings prossess så snart svarene kommer inn.

12 kommentarer

Siste innlegg