Sushi heaven

DREAM SUSHI
Laks, Avokado, Scampi, Sesamfrø & Chilimajones

CALIFORNIA MAKI
Avokado & Crabsticks

 

 

· A TYPICAL MONDAY ·

En annen stress full mandag hvor planene er fulle. Eller, det har kanskje med at jeg ikke klarte å våkne 09:00 i dag tidlig, stod opp litt vell sent. Men jeg har foreløpig klart å holde tidsplanene. Jeg har nylig kommet hjem, og har endelig fått i meg litt mat! Nå skal jeg kjappe meg ut døra å få fikset de siste tingene før jeg virkelig kan sette meg tilbake å nyte mandagskvelden! Jeg skal klare å få fikset dere et ekstra blogg innlegg til i kveld før jeg hiver på en chill joggebukse og en god serie på Netflix! 

Og hei, se hvem som har falt for sushi verden da! Jeg vet ikke om dere har sett listen på ting jeg skal forandre på i august? I så fall, jeg holder ord. California Maki er nok min største favoritt. Jeg syns laksen fort kan bli seig, og det freaker meg litt ut. Jeg har prøvd om ikke annet! Hvilken Sushi er din favoritt? 

10 kommentarer

Siste innlegg