Double G

· GUCCI ·

LEATHER BELT WITH DOUBLE G BUCKLE

 


 

..FROM MY LOVELY BOYFRIEND, THANK YOU XX 

Dere skulle sett smilet når denne dukket opp på døren, jeg hadde absolutt ingen aning om kjæresten en gang skulle klikke seg inn på Gucci sine hjemmesider å klikke “bestill”. Når det er sagt har jeg sett på dette beltet x tusen ganger med han, så han viste typ at dette var noe jeg hadde ønsket meg lenge. For å si det på en veldig mild måte, jeg er verdens lykkeligste jente! 

Jeg gleder meg vanvittig mye til å style høst-antrekket med Gucci belte! Ja, jeg gleder meg faktisk til høsten kommer. Er det noe jeg har funnet ut, så er det at jeg elsker både høst og vinter. Sommeren er fin den også, men det er noe med høsten når bladene faller. Når du går å gleder deg til å se de første snekrystallene faller, og før du vet ordet av det er plutselig julen rett rundt hjørnet. Det er noe spesielt med det, som jeg elsker. 

6 kommentarer
    1. Anonym: Oi, her var det en som kjente på sjalusien gitt 😀 hehe, forståelig da! Bare å jobbe hardt, sett pengene på sparing og bruk det på nøyaktig det du vil. Tips fra meg til deg!

      your welcome <3

    2. Siri Kolstad: Ååh <3 Du kommer ikke til å angre dersom du bestiller det. For guuud så fint det er 😀 Kjennes også ut som at kvaliteten er der, så tror beltet kommer til å holde seg godt leenge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg