Innkjøpene fra i går

· MESH TRAINING JACKET ·
 

..the perfect training layer
 

· REEBOK FAVES ·

Her er det første innkjøpet som jeg snakket litt om i går da jeg var hos Anna å handlet! En super fin treningsjakke som passer perfekt til været her i Kristiansand. Dere aner ikke hvor digg denne jakken er, mulig den ble litt stor – men herregud så deilig den er. Føler meg skikkelig komfertabel i den, og vedder på at jeg kommer til å bruke den enormt mye. Dere vil nok se meg i denne jakken flere ganger. Prisen på denne koster egentlig rundt 700,- tror jeg? Og jeg betalte knappe 150-200 lappen. For et røverkjøp!


 

· GRAY KNITTED DRESS ·
 

..perfect for summer evenings

 

· BUY LESS, CHOOSE WELL ·

Og sist men ikke minst, denne super søte kjolen. Jeg mener å huske å ha sett Anna selv med denne kjolen på for en stund tilbake? Syns i hvert fall det var en liknende kjole jeg syns var såå fin på henne, og jeg letet og letet, men fant aldri ut hvilken kjole det var. Før nå!! Har desverre ikke funnet hvilken ca. pris kjolen ligger på, men betalte rundt 100- 150. Med andre ord var ikke prisene i det stiveste laget, noe som var helt fantastisk. Jeg kom ganske sent, så jeg mistet garantert noen fine plagg.. men men! Pytt pytt. Jeg sikret meg to gode plagg som kommer til å bli brukt om ikke annet. 

15 kommentarer

Siste innlegg