It’s time to clean your brushes


 

CLEANING YOUR MAKEUP BRUSHES
IS SO RIDICULOISLY IMPORTANT

 

 

…SO NOW I JUST HAVE TO MAKE IT
A WEEKLY THING

 

Jeg blir alltid like forskrekket når jeg innser hvor sløv jeg er med å vaske kostene mine, det er nesten helt forferdelig å tenke på. Tenk dere hvor mange bakterier som samler seg i løpet av noen få dager bare! Nei usj, dette må jeg få orden på. Lørdags morgenen bestod ihvertfall av å vaske alt av beautyblendere og sminkekoster. Nå er jeg ikke personen som er så drøy å kan si det har gått flere måneder/år – det lar jeg ikke skje. Men jeg har ikke vasket de på omkring 2 uker, og det er mer enn lenge nok. Jeg ber dere alle, vask sminkekostene dine! Ikke bare på grunn av bakterier, men også for holdbarheten på kostene deres! De varer så ufattelig mye lengere dersom de får litt pleie ♥

5 kommentarer

Siste innlegg