Snow is falling

· IT’S KIND OF MAGIC ·

Åh dere, nå er jeg super lettet. Jeg er nesten rørt til tårer av alle kommentarer og meldinger – dere er så GODE med meg!! Takk for forståelse, takk for støtten og takk takk takk ♥ Jeg var så redd for å ha gitt et “useriøst” inntrykk når jeg egentlig tar bloggen veldig seriøst, så ble veldig lettet da jeg våknet til kommentarene. Men dere, ikke bare gjør dere meg glad i dag, men på toppen av det hele har vinteren endelig kommet til Kristiansand. For første gang i år, er bakken dekket med sne. 

Det skarpe lyset som skinner gjennom vinduet, snekrystallene som faller ned.. det er herlig. Spesielt når du kan titte gjennom vinduet under et varmt pledd med en stor kopp kakao og nyte blikket. Akkurat nå, i skrivende øyeblikk, er det nærmere storm. Men det var helt herlig tidligere idag, jeg storkoste meg. Hadde jeg kunne gjort dette vær dag mens sneen dalte ned, skulle jeg lett gjort det.
 

KINDNESS IS LIKE SNOW –
IT BEAUTIFIES EVERYTHING IT COVERS

 

Våttene jeg fikk fra svigerforeldrene er så fantastisk fine. Endelig kan jeg ta dem i bruk! Det er ikke blitt så riktig kaldt her enda, men det kommer nok utover måneden. Uansett greit å ha noe som kan varme deg litt! Jeg bare håper av hele mitt hjerte at sneen holdes til bursdagen min, kanskje at det blir litt kulde også (så har jeg en unnskyldning på å bare sitte hjemme under pleddet)! 
 


 

· WINTER WONDERLAND ·

I hele morges prøvde jeg å lage et kommende innlegg, men bildene ble liksom aldri bra. Det er så kjipt når du bruker flere timer for å få noen kvalitets bilder, og ender opp med ingenting. Men det er vell slik blogg livet er, en del av jobben. Jeg er ikke så veldig glad i å poste ut innlegg når jeg ikke er 100% fornøyd med det, da lar jeg heller være (i mange tilfeller). Så jeg skal fortsette på det samme prosjektet jeg holdt på i morges, og krysser nå fingrene for at det blir litt bedre. Nå har jeg en ekstra motivasjons boost i meg, så jeg gir meg ikke før det blir bra! Vi snakkes cuties. Xx

20 kommentarer

Siste innlegg